CHUMIEY STORY MORY
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Your Name
ABOUT POST BIAS /LINKIES HISTORY FOLLOW
NEW , NEW , NEW

..                
Asslammualaikum and anyong .


Aduhh dah berlapuk BLOGGER,fuuhhhh tiup sikitt ..okey dah hilang habuk to .. Hai, ingat aku lagi .. hm, Aku tahu, xegat an ? dah lama aku xupdate BLOGGER .. maklum lah aku dah lupa buat blogger sume... tpi thanks kan LEYA sbb ajarkan aku buat blogger .. aku sygs kau beb  .. hey hey , aku bkn LES oke .. k cun lupa kan pasal tadi to oke .. omg,omg,omg , smenjak akhir2 niey aku asik dgr lagu FATHER dri kumpulan korea BTOB .. tau kan xkan xtau pulak .. kumpulan to baru dtg MALAYSIA .. hm sedihhh xdpt tgk konsert BTOB .. aku berharap BTOB dtg MALAYSIA  lagi.. btw aku dulu xberapa minat artis kpop perempuan nie .. TETAPI semenjak kemunculan AOA , ak paling minat JIMIN lah .. dia comel lohh .. semenjak to aku minat AOA ... Oke lah sampai sini lah nnt kita pokpekpokpek yew .. huhuhu ☺