CHUMIEY STORY MORY
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Your Name
ABOUT POST BIAS /LINKIES HISTORY FOLLOW
MOOD WA DOWN !!

Asslammualaikum and anyong .
Makin hari makin stress Ya allah aik, :(. macam macam masalah yg berlaku kat aku, aku gado nan sorang minah ni, mnyirap aku lahai.. otak senteng siak ? nak jeles bagai ap bnda tak, pasto nak buat cerita bagai. alahai, fedah doh.. Tension aku weh.. Pasto AMER pula selalu buat hal, hm ntah lah weh. Aku nie mcm tak wujud jew. hm xpalah serius aku xda mood nak blajar ? klah kalau ad lagi aku akn update ag yew :)